Friday, September 28, 2012

Home delivery!

Assalam...
Apakah? Semua skang nak senang. Semua pun nak delivery. Kira semua dihujung jari lah. Cakap je nak apa, buka komputer, tepon ke, ipad ke. Order je. Ada yang kena bayar terus, ada yang kena bayar pas barang dapat depan mata. Kiranya COD la. Cash On Delivery!
 
 
Terkini! ini yang terbaru saya cuba. Saya kan memang tak masak kat umah. Jarang skali. Itupun kalau teringin apa-apa baru la p cari bahan dan masak. Kalau tak makan kat kedai je, kadang tapau terus pas balik keje. Tetiba minggu lepas dapat flayers ni. Apa lagi jom kita cuba. Semalam saya order makan untuk family (4pax). Sekarang tengah promosi dapatlah harga rm21. Abis bulan ni harga naik jadi rm30. Dalam set tu memang ada buah dan ulam-ulaman. Lauk utama kita kena refer jadual yang dia bagi. Boleh buat order untuk hari-hari atau bulanan. Rasanya? Ok lah. Dah kata order so rasanya bleh makan je la. Tapi yang penting habis. Sambal belacan pun sedap!
 
Bukan saje kita leh order makanan berlauk ngan nasi putih. Ala carte pun ada. Goreng-goreng semua ada tapi saya tak pernah cuba lagi. Ingat nak cuba juga. Mungkin hari ni... Ni menu saya malam td.
 
Nasi 4 pek
Buah-buahan (Oren)
Sayur
Asam Pedas Daging Tetel
Sambal Belacan
 
 
 
Mungkin korang leh try tapi yang dok di Putrajaya saja. Sory :)


0 comments:

Post a Comment

 

ChErItA kHeSaH kHaMi Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template