Monday, October 1, 2012

Oktober 2012

Assalam.
 
Hari ni pagi 1 Oktober 2012. Bersyukur padanya sebab kita masih diberi peluang untuk menumpang di atas muka bumi Allah. Jangan sia-siakan masa terluang yang diberikan. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.
 
Oktober! ye saya sangat teruja. Bulan dimana saya dilahirkan ke dunia ini. Terima kasih mak atas segala susah dan payah sepanjang mengandungkan saya. Ye, skang saya sendiri merasa. Dah dua kali, alhamdulillah. Memang setiap kali wanita mengandung merasa pengalaman yang berbeza. Setiap anak lain pembawakannya. Mungkin sampai saat dilahirkan.
 
25/10/82 tarikh saya dilahirkan. Due date utk anak kedua ini 5/11/12. Andai kata awal 2 minggu, ia akan jatuh pada tarikh antara 22-28/10/12 juga. Dah dekat ngan tarikh lahir saya. Andai kata ikut EDD awal tu, memang sesuai ngan kakak marsya yang yang lahir pada 2/11/08. Mana-mana pun saya tak kisah agar kami berdua selamat dan sihat hendaknya, Amin
 
Beg untuk bawa ke hospital pun baru je saya siapkan semalam. Tu pun masih ada yang tak lengkap. Padahal dah 35 minggu ni. Tapi perasaan mengata masih awal lagi. Masih larat lagi nak buat semua keje. Badan masih sihat dan segar.
 
Bulan ni pun saya banyak sangat temujanji di klinik, hospital Putrajaya dan HUKM. Mood nak masuk opis pun dah mula on/off. Almaklum lah dah tau nak cuti 3 bulan nanti. Nak berehat jaga baby. Dah lama tak pegang baby sendiri kononnya. Marsya ngan suami pun tak sabar dah tu :)

2 comments:

 

ChErItA kHeSaH kHaMi Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template