Monday, July 5, 2010

http://faridatulliana.blogspot.com/

hehe... saya nk join jugak ''Get to know You ''GA !!... kalu bertuah @ menang leh dapat ''SKII Free" yeehaaaaaaaaa!!! syarat2!: 1)be my follower: sudah pasti! 2) 1 - kenalkan diri anda secara ringkas: OK! nama saya Rafiza Bt Rahmat. Saya sudah berkahwin dan mempunyai seorang puteri bernama Nur Marsya Rania. Saya tinggal di Putrajaya. Nama samaran sy byk tau. kalau dlm family dorang panggil ''along @ pija''.kalu kenkawan pulak panggil ''fiza @ pjay.''...kalu hubby tentu la best skit...panggil ''sayang''...hahaha..kalu utk marsya lak dia panggil ''bonda''...sy mmg amat peramah dan sy minat melancong serta shopping!!! 2-apa benda yang ada dalam beg/handbeg anda??? soklan cepu emas ni wahai puan liana...tp sy akan jawab jugak....ada: - wallet dan duit la...(xde duit xidup woo) - henpon - minyak angin (tiger bam) - digital camera - kunci umah & kunci kete - note book & pen - beg kecil alat mekap - pas keje.... ***leh bayangkan tak betapa besar handbeg saya??? 3 - Tuliskan 5 jenama yang anda suka??? ape-ape je kan???saya suka: - kalau kasut - C.L.A.R.K.S - kalau handbeg - C.O.A.C.H - kalau make up - M.A.C - kalau handphone - N.O.K.I.A - kalau kereta - H.O.N.D.A done!!! harap dapat memuaskan hati Puan Liana...Friendship Forever!

2 comments:

  1. Caya lah fiza! wah!! terharu I... hehehe...
    nnt kan pemenangnya by random hujung bulan ni yer! Love u lots!! MMUAHH MARSYA!!!

    ReplyDelete
  2. OK...
    I tunggu dengan penuh debaran...hahaha
    Love U too!!

    ReplyDelete

 

ChErItA kHeSaH kHaMi Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template