Monday, September 10, 2012

Breast Pump.

Assalam,
Salam pagi Isnin. Sebelum memulakan tugas yang mencabar sbb hari isnin ni otak agak slow skit. Keje senang pun mcm susah je kan. Bos banyak tanya plak kang lagi la naik hangin 1 badan. Patut kita tanya bos, ni dia tanya kita. Apedaaa!

Korang bekpes apa? Saya amik bihun goreng. Minuman panasnya tentunya susu anmum materna, kata ibu mengandungkan. Haruslah minum susu. Kang kul 2ptg minum sekali lagi.

Xcited hari ni nak cite pasal pam susu. Ala kalau cerita apepun yang berkisah tentang baby memang saya sangat suka. Segalanya la. Dari nak membeli sampai nak memakai nanti. Tak sabar, Teruja! Pam susu untuk kali kedua saya beli. Sebelum ni untuk marsya saya guna Spectra 3 (S3). Bagus jugak. Masa dalam pantang dh mula buat stok susu. Skali pam kedua-dua belah memang dapat byk. Sedutan pun best je. Macam baby yang isap. Segalanya bagus pasal S3 ni cuma satu, agak berat! Time beli pakej tu dia bagi sekali ngan backpack. So mudah lah nak bawa. Bunyi pun xla bising sangat. Berbaloi ngan rege.

Untuk adik ni saya try pam susu terbaru rasanya. Tapi saya dah byk kali baca review, semua kata ok. Saya tak berani nak komen  sebab xguna pun lagi. Baru beli dan simpan kat umah. Tentang harga memang berbaloi bagi saya yang rasa xnak membazir beli pam susu mahal-mahal. Takut nanti niat murni nak susukan baby tu terbantut. Kan dah rugi. Ikut kata kakak kat fabulous mum, pam susu ni paling laris skang. Asik restock je. Sampai 20 buah habis. Nasiblah saya dah bayar. So ada untuk saya. Insyaallah lepas saya menggunakannya, saya bg komen ye. Best ke tak best! Jom nak share skit pasal pam susu yg jadi pilihan saya kali ni :







Rumble Tuff - Jingle Jungle Elegante Mom Set - RM419.00

http://www.fabulousmom.com/

With this package, you will receive:

1) 1 unit of Rumble Tuff breastpump

2) 1 set of Jingle Jungle breastmilk storage solutions set which consists of 1 Elegante Mom multifunctional (breastpump) bag, 1 Elegante Mom cooler bag, 6 bottles and 3 icepacks.

Please state your preferred colour of the bag in the comment box upon checkout.

NOTE: Top-up just RM5.00 to upgrade the icepacks to our new Jingle Jungle Mom's Love reusable ice packs (3 pieces).

You are also entitled to purchase 1 piece of Fabulous Mom Jolly Nursing Bra at RM10.00 only (usual price: RM39.90) and 2 boxes of Jingle Jungle Breastmilk Storage Bags (25 pieces each box) at RM10.00 only (usual price RM25.80 for 2 boxes). Please state your preferred size of the bra in the comment box upon checkout.

Definitely a deal not to be missed.

Value Added Service from Fabulous Mom: A loaner unit will be given to you while your pump is being serviced, only valid for breastpumps purchased from Fabulous Mom. Do keep your receipt (or copy) well. :-) *Terms and conditions apply - please call our outlets to speak to our friendly staff on its procedures*


0 comments:

Post a Comment

 

ChErItA kHeSaH kHaMi Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template